FAQ - najczęściej zadawane pytania


Zaloguj się na swoje konto, przejdź do sekcji Punkty&Nagrody i wybierz swój rabat.
Nie. Punkty przypisane są do Twojego konta i nie można ich przekazywać. Jeśli chcesz je wykorzystać , zrób zamówienie i wykorzystaj należny Ci rabat.
Tak, zdobyte punkty są ważne przez 365dni , czyli rok:) To długi termin. Przed jego upływem powiadomimy Cię w osobnej wiadomości  e-mail oraz na stronie Twojego konta.
System nalicza punkty automatycznie! Za każde wydane 10zł otrzymasz 1 pkt. Ale to nie wszystko! Punkty możesz zdobywać na różne sposoby. Za samo założenie konta otrzymasz 50 punktów.  Sprawdź pozostałe możliwości tutaj
System nalicza punkty automatycznie! Jedynym warunkiem jest założenie konta uzytkownika na naszej stronie. Zrobisz to w kilku prostych krokach przechodząc na  https://timenet.pl/my-account/ Potrzebujesz konta aby zarządzać swoimi punktami i odbierać zniżki na kolejne zakupy produktów Herbalife.
To proste! Kupujesz swoje ulubione produkty Herbalife a za każdy zakup otrzymujesz punkty! Punkty wymieniasz na rabaty! Szczegóły znajdziesz tutaj.
Jeśli kupiłeś produkt przez pomyłkę, lub chcesz go wymienić na inny skorzystaj z przysługującej Ci opcji zwrotu i dokonaj nowego zakupu produktu, którego potrzebujesz. Podchodzimy do każdej prośby indywidualnie dlatego jeśli masz wątpliwości co zrobić – skontaktuj się z nami. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie!
Wszystkie problemy możesz zgłaszać na kontakt@timenet.pl lub telefonicznie na numer telefonu 603-214-720
Zwrot pieniędzy otrzymasz najpóźniej w ciągu 14 dni od daty kiedy otrzymamy zwracany produkt o pozytywnie zweryfikujemy jego stan. W praktyce pieniążki wracają do Ciebie w ciągu maks. 5 dni roboczych od skutecznego zwrotu.