FAQ - najczęściej zadawane pytania


Status zamówienia aktualizujemy na bieżąco. Informację o aktualnym etapie otrzymasz poprzez e-mail. Jeśli Twoje zamówienie z produktami Herbalife jest w realizacji to znaczy , że lada moment wyruszy w drogę do Ciebie.  Wkrótce po tym otrzymasz numer przesyłki , który można śledzić na stronach naszych dostawców tj: Śledzenie InPost Śledzenie DPD
Tak. Możesz dokonać zmiany ale pamiętaj! – Zamówione produkty Herbalife wysyłamy na prawdę szybko! Daj nam znać o zmianach jak najszybciej. Zmiana adresu możliwa jest także po wysyłce zamówienia ale w zależności od etapu realizacji zamówienia , może być to już trudne.
Zamówienia produktów Herbalfie realizujemy od ręki i zgodnie z zasadą: Kup dziś , Odbierz jutro! Jedyne odstępstwa to święta! Ale o tym informujemy zanim złożysz zamówienie!
Ekspresowo! Jeśli dokonałeś zakupu w dniu roboczym do godz. 14:00, zamówienie otrzymasz nazajutrz! ( pod warunkiem, że nie wypada w dniu wolnym ). Zakup po godz. 14:00 przesuwa dostawę na kolejny dzień. Sprawdź szczegóły dostaw!
Tak. Do paczkomatu wyślemy nie tylko Twój koktajl ale każdy inny produkt zamówiony w naszym sklepie. Paczkomaty to najpopularniejsza forma dostaw produktów Herbalife wśród naszych Klientów!
Nie! Wysyłkę realizujemy wyłącznie na terenie naszego kraju!
Tak! Otrzymasz darmowa dostawę do każdego zamówienia , którego wartość będzie równa lub większa 350zł. 
Za dostawę zamówionych produktów  Herbalife zapłacisz odpowiednio: Paczkomat InPost – 9.99zł Kurier DPD – 13,99zł
Wszystkie produkty Herbalife dostarczamy za pośrednictwem paczkomatów InPost lub kurierem DPD. Ty decydujesz!