Reklamacje i zwroty

30 dniowa Gwarancja Satysfakcji Klienta.

Herbalife gwarantuje jakość produktów opatrzonych nazwą Herbalife i zaświadcza, że produkty produkowane na jej rzecz spełniają wysokie standardy świeżości i czystości do użytku klienta. Jesteśmy pewni, że nasi klienci uznają produkty Herbalife za satysfakcjonujące pod każdym względem. 

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu, nie jesteś w pełni zadowolony z produktu Herbalife zakupionego w naszym sklepie, możesz zwrócić go w terminie 30 dni od jego otrzymania, za zwrotem pełnej ceny.  Gwarancja Satysfakcji Klienta pozostaje bez wpływu na prawa Użytkownika wynikające z ustawy.

Jeśli chcesz skorzystać z 30 dniowej Gwarancji Satysfakcji Klienta, lub potrzebujesz dodatkowych informacji – skontaktuj się z nami. 

e-mail: sklep@timenet.pl
tel: 603-214-720

Jak dokonać zwrotu?

  1. W pierwszej kolejności sugerujemy, aby podczas odbioru przesyłki weryfikować jej stan. Jeśli przesyłka nosi wyraźne śladu uszkodzeń, które rodzi ryzyko naruszenia zawartości paczki odmów przyjęcia przesyłki ( kurier DPD ) lub jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, o ile to możliwe, zrób dokumentację zdjęciową i skontaktuj się z nami.
  2. Podstawą zwrotu jest zachowanie 14 dniowego terminu.
  3. Podstawą zwrotu jest dołączenie kopii dowodu zakupu – paragonu
  4. Jeśli dokonujesz  zwrotu w ramach 14 dniowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość – wypełnij i odeślij oświadczenie – POBIERZ OŚWIADCZENIE
  5. Towar zwracany  powinien być nienaruszony (nieotwarty) i bez uszkodzeń. Zapakowany bezpiecznie – najlepiej w oryginalne opakowanie.
  6. Preferowana forma zwrotu to przesyłka InPost do paczkomatu WAL03L. Oczywiście akceptujemy również przesyłki tradycyjne. W takim przypadku zwroty wysyłamy na adres:

Timenet.pl Monika Połomska
ul. 11-listopada 103/3
58-302 Wałbrzych

W razie jakichkolwiek problemów , pytań i wątpliwości skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci aby cały proces przebiegł szybko i bezproblemowo 

e-mail: sklep@timenet.pl
tel: 603-214-720

Dokładamy wszelkich starań aby zakupy w naszym sklepie były maksymalnie proste i szybkie a poziom obsługi i świadczonych usług  spełniały oczekiwania naszych Klientów. Wierzymy, że w zdecydowanej większości tak właśnie jest. Są jednak sytuacje, w których , pomimo naszych starań, mogą wystąpić losowe problemy. Jesteśmy , na szczęście :) , ludźmi i nawet jeśli , po ludzku się pomylimy to w ten sam sposób – po ludzku, rozwiążemy każdy problem:)

Pozostajemy do Waszej dyspozycji:

e-mail: sklep@timenet.pl
tel: 603-214-720

 

To jest strona Niezależnego Dystrybutora Herbalife Nutrition: Monika Połomska

JESTEŚ JUŻ KLIENTEM?

Twoja osobista relacja z Partnerem jest kluczowa do osiągnięcia zmian w sposobie odzywiania, które chcesz uzyskać. Jeśli Monika Połomska nie jest Partnerem, który dotąd wspierał Cię w ich osiągnięciu, zachęcamy Cię do składania zamówień u dotychczasowego Partnera. Alternatywnie, kliknij tu by kontynuować zakupy na tej stronie

JESTEŚ JUŻ PARTNEREM HERBALIFE NUTRITION?

By złożyć zamówienie ze swojego konta partnerskiego odwiedź myherbalife.com