FAQ - najczęściej zadawane pytania


Możesz dokonać zwrotu otwartego produktu wyłącznie w ramach tzw.  Gwarancji Satysfakcji Klienta Herbalife. To osobna procedura, nie wynikająca z ustawy. Jeśli z jakiegoś powodu zechcesz skorzystać z tej ścieżki, skontaktuj się z nami. Będziemy potrzebować dodatkowych informacji i osobnego druku zwrotu.
Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów zakupionych towarów znajdziesz na dedykowanej stronie.  Znajdziesz tam również formularz zwrotu. Sprawdź szczegóły
Standardowo masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. To termin ustawowy. Dodatkowo, jeśli z  jakiegokolwiek powodu, nie jesteś w pełni zadowolony z produktu Herbalife zakupionego w naszym sklepie, możesz zwrócić go w terminie 30 dni od jego otrzymania, za zwrotem pełnej ceny.  Gwarancja Satysfakcji Klienta pozostaje bez wpływu na prawa Użytkownika wynikające z ustawy. Sprawdź szczegóły
Tak. W ramach płatności odroczonych, które ofertuje  PayPo lub Twisto , możesz odroczyć płatność za zakupy w naszym sklepie lub rozłożyć ją na wygodne raty. To proste! Przy wyborze płatności wybierz odpowiednią opcję i ciesz się produktami Herbalife dziś – a zapłać za nie później!
Tak. W ramach płatności odroczonych, które ofertuje  PayPo lub Twisto , możesz odroczyć płatność za zakupy w naszym sklepie lub rozłożyć ją na wygodne raty. To proste! Przy wyborze płatności wybierz odpowiednią opcję i ciesz się produktami Herbalife dziś – a zapłać za nie później!
Tak. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia nasz partner – PayU. To lider w dziedzinie płatności elektronicznych , który obsługuje tysiące transakcji każdego dnia.
Nie. Na ten moment nie oferujemy możliwości płatności za pobraniem! Zachęcamy do wygodnych, bezpiecznych i szybkich płatności elektronicznych!
Za produkty Herbalife zakupione w naszym sklepie zapłacisz bezpiecznie z PayU. Dostępny jest BLIK, karta płatnicza, szybki przelew z PayU, przelew tradycyjny, płatności odroczone PayPo oraz Twisto. Zapłacisz również z GPay oraz ApplePay!
Zrób zdjęcie uszkodzeń na możliwie najwcześniejszym etapie po odebraniu przesyłki. Jeśli uszkodzenia zauważyłaś/eś przy odbiorze od kuriera sporządź protokół szkody. W każdym przypadku daj nam znać, najlepiej w ciągu 24h od identyfikacji uszkodzeń. Niezwłocznie podejmiemy działania aby dostarczyć pełnowartościowy produkt lub zrekompensować szkody!